ŠKODA SUPERB iV

superb

ŠKODA SUPERB iV : de la 27.780 € (tva inclus) prin programul Rabla Plus 2021

Noul model ŠKODA SUPERB iV este primul model de producție al mărcii care oferă tehnologia plug-in-hybrid.

ŠKODA SUPERB iV este pilotul perfect pentru două lumi. Primul model de producție de la ŠKODA cu o unitate plug-in-hybrid are o autonomie complet electrică de până la 62 de kilometri în ciclul WLTP și o capacitate nerestricționată pe distanțe lungi care acoperă un total de până la 930 km. În modul E , ŠKODA SUPERB iV este complet fără emisii și foarte silențioasă în mișcare - perfectă pentru orașele moderne și zonele cu emisii reduse.
Pentru prima dată într-un vehicul de producție ŠKODA '' bat două inimi sub capotă'', care în funcție de situație și de modul de conducere selectat, asigură acționarea individuală sau în pereche și combină beneficiile unui motor electric și a unui motor cu ardere internă.Motorul electric are o putere de 85 kW, împreună cu o baterie litiu-ion permite modelului ŠKODA SUPERB iV să aibă o autonomie complet electrică, cu zero emisii, de până la 62 de kilometri în ciclul WLTP. 

Datorită motorului său 1.4 TSI pe benzină cu 115 kW (156 CP) și rezervorului de benzină de 50 litri, este potrivită pentru călătorii lungi nerestricționate și disponibilă în variantele AMBITION, STYLE, SPORTLINE și L&K.

Împreună cu ventilația rezervorului de benzină, pot fi selectate modul Sport, Hibrid sau E-mode. 

Când ambele motoare funcționează împreună, SUPERB iV dezvoltă o putere de sistem de 160 kW (218 CP). Puterea motorului electric acționează ca un impuls suplimentar, oferind performanțe dinamice de conducere. Aceasta înseamnă că mașina poate accelera de la 0 la 100 km / h în 7,7 secunde, iar viteza sa maximă este de 224 km / h. Pentru a putea experimenta acest nivel de agilitate, mașina trebuie să fie setată în modul Sport folosind Driving Mode Select sau folosind butonul de pe consola centrală. Parametrii vehiculului, cum ar fi direcția, DSG cu 6 trepte - care vine ca standard și dispune de un al treilea ambreiaj care acționează ca un cuplaj între motorul pe benzină și motorul electric și Controlul dinamic al șasiului (DCC), care este, de asemenea, standard,sunt apoi setate automat la cea mai sportivă setare.

Image
Image

În plus față de modul sport , sunt disponibile și modul E și modul hibrid. În modul E, SUPERB iV este complet electric.De exemplu, pornește aproape silențios și accelerează de la 0 la 60 km / h în 5,0 secunde. Generatorul de sunet E-noise generează un zgomot special, astfel încât pietonii și bicicliștii să poată auzi un SUPERB iV rulând în timp util.În modul hibrid, ambele motoare sunt în acțiune și interacțiunea lor este apoi controlată automat electronic. Consumul combinat de energie este apoi de 1,5 l / 100 km de benzină și 14,0 până la 14,5 kWh / 100 km de energie electrică, ceea ce corespunde unor emisii de CO₂ de 33 până la 35 g / km.

Datorită funcționalității specifice a modelului ŠKODA SUPERB iV, suprapresiunea apare în rezervorul de combustibil dacă acționarea electrică este utilizată pe o perioadă mai lungă de timp. Pentru a putea deschide în siguranță capacul rezervorului înainte de realimentare, presiunea din rezervor trebuie mai întâi eliberată prin așa-numita aerisire. Pentru a face acest lucru, pur și simplu apăsați un buton de lângă selectorul de viteze DSG.

Image

Baterie litiu-ion cu o capacitate de 13 kWh

În plus față de cele două motoare, componentele principale ale unității plug-in-hybrid sunt bateria de tracțiune și electronica de comandă. Aceasta coordonează conexiunea dintre încărcător și baterie, convertește curentul continuu din baterie în curent alternativ pentru motorul electric și alimentează de asemenea rețeaua vehiculului de 12 volți cu energie. Bateria de tracțiune de înaltă tensiune de 37 Ah are o capacitate brută de 13 kWh sau o capacitate netă de 10,4 kWh. Bateria litiu-ion este instalată direct în fața punții spate în podeaua vehiculului. Acesta stochează energia necesară pentru acționarea electrică și alimentează, de asemenea, încălzirea și compresorul Climatronic cu electricitate.

Patru moduri de încărcare a bateriei

SUPERB iV oferă patru opțiuni diferite pentru încărcarea bateriei de tracțiune. Dacă bateria este descărcată, poate fi reîncărcată la 100% în aproximativ 3:30 ore folosind un cablu de încărcare opțional în modul 3 pe o cutie de perete cu o capacitate de încărcare de 3,6 kW. Cu cablul de mod standard 2, acest lucru poate fi realizat în aproximativ 5 ore chiar de la o priză standard de uz casnic cu o putere de 2,3 kW. În timpul conducerii, SUPERB iV își poate încărca bateria cu motorul pe benzină sau își poate menține capacitatea, astfel încât, de exemplu, gama electrică dorită să fie disponibilă pentru ultima treaptă până la destinație, de exemplu într-o zonă urbană de mediu, care poate fi setată în mai multe etape prin afișajul central. De asemenea, vehiculul recuperează energie la frânare. Dacă șoferul deplasează maneta schimbătorului de viteze înapoi din poziția D, activează modul de transmisie B, în care motorul electric decelerează vehiculul și astfel câștigă o cantitate deosebit de mare de energie.

Image
Image
Image

Tudor Mărăcine – Director Vânzări
Mobil: 0757 088 100
Tel: 0365 404 992
Email: tudor.maracine@ingricop.ro

Kasler Wilhelm - Vânzător Auto 
Mobil: 0720 024 673
Tel: 0365 404 992
Email: wilhelm.kasler@ingricop.ro